cu amândouă mâinile

în inimă am adunat toate visele
le-am numerotat
etichetat

unele au rămas acolo neclintite
uneori mă mai apropii
de ele încet zâmbind
le şterg de praf şi le promit
ele mă privesc oarecum nedumerite
simt neliniştea care-mi fuge
prin sânge

pe zi ce trece
cu amândouă mâinile
am vrea să strângem la piept
faptele bune şi fericirile

cu mâna dreaptă
facem semn de iubire
dintr-o suflare cu mâna stângă
am vrea să alungăm
întâmplările rele

mereu evităm să spunem
povestea întreagă
o parte din vise rămân
de-a pururi închise
înlăuntrul nostru
în crucea

pe care-o purtăm
ca pe un veşnic
început.

2 gânduri despre „cu amândouă mâinile

Lasă un răspuns

