Mesaj de pe balansoar

Când aerul tare al dimineţii

îmi face cu ochiul un fel de melancolie

care mă copleşeşte îmi ciopleşte cuvintele

încerc cât mai lucid să fiu dar gândul

că n-am îndrăgit niciodată armele şi nici pe cei

care le plac îl port ca pe un glonţ

direct în inimă

sufăr întotdeauna când aud ştiri

în legătură cu orice fel de

accidente

cu  arme

cu atât mai mult

detest războaie

atacuri şi

atacatori care

din punctul meu de vedere

sunt nişte

frustraţi.

 

 

Lasă un răspuns

